Regulamin promocji
„Dodatkowe ziarno kawę z własnym kubkiem”
§1
Postanowienia ogólne
1. Organizatorem promocji jest Lagardere Travel Retail sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
przy ulicy Aleje Jerozolimskie 174, 02-486 Warszwa, wpisana do rejestru przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,
XIV Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000048015, kapitał zakładowy w wysokości
PLN 102.631.000,00 całkowicie opłacony, NIP: 526-21-00-142, REGON: 012782720,
BDO 000008486. (dalej „Organizator”).
2. Promocja prowadzona będzie na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
3. Promocja obowiązuje we wszystkich kawiarniach Organizatora, z wyłączeniem lokali
znajdujących się na lotniskach oraz w halach EXPO.
4. Promocja nie łączy się z innymi promocjami prowadzonymi przez Organizatora w
Kawiarniach oraz innymi kuponami i promocjami w aplikacji Costa Coffee Club.
§2
Warunki uczestnictwa w Promocji
1. Promocją objęte są wszystkie kawiarnie Organizatora w całej Polsce (dalej:
„Kawiarnie”). Promocją nie są objęte kawiarnie na lotnisku w Warszawie, które nie
należą do Organizatora.
2. Regulamin Promocji dostępny będzie w siedzibie Organizatora oraz w Kawiarniach
oraz w aplikacji Costa Coffee Club. Promocja przeznaczona jest dla każdego klienta
Organizatora, będącego użytkownikiem aplikacji Costa Coffee Club (dalej:
„Uczestnik”).
3. Promocja polegać będzie na przyznaniu przez Organizatora 1 ziarna za zakup
dowolnego napoju przygotowanego przez baristę z użyciem własnego kubka
Uczestnikowi, za okazaniem aplikacji Costa Coffee Club (kodu QR lub nr karty) na swoim
urządzeniu końcowym (np. telefon/smartfon/tablet).
4. Dodatkowe ziarno zostanie przyznane po dokonanej transakcji, o której mowa w pkt. 4
powyżej, wraz z okazaniem przez Uczestnika kodu QR / nr karty Coffee Club.
§ 3
Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Promocji mogą być składane przez
Uczestników w ciągu 14 dni od dnia dokonania transakcji w Kawiarni przez Uczestnika:
a) W formie pisemnej na adres: jest Lagardere Travel Retail sp. z o.o. z siedzibą w
Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 174, z dopiskiem „Dodatkowe ziarno kawę
z własnym kubkiem” Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny
adres korespondencyjny Uczestnika oraz dokładny opis i wskazane przyczyny
reklamacji oraz określenie żądania.
b) Na adres email: coffeeclub@costapolska.pl. Reklamacja powinna zawierać imię,
nazwisko Uczestnika oraz dokładny opis i wskazane przyczyny reklamacji oraz
określenie żądania.
c) Poprzez telefon na infolinię: 222 111 234.
Reklamacje powinny zawierać imię, nazwisko i dokładny adres korespondencyjny
Uczestnika oraz dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji oraz określenie żądania.
2. Złożone reklamacje będą rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14
(czternastu) dni od daty otrzymania reklamacji. O zachowaniu terminu decyduje data
nadania odpowiedzi na reklamację.
3. Przy rozpoznawaniu reklamacji Organizator opiera się na treści niniejszego Regulaminu
oraz przepisach prawa polskiego.
4. Uczestnik Promocji, który nie wniósł reklamacji na wyżej określonych zasadach lub
którego reklamacja nie została uznana przez Organizatora, może wystąpić z roszczeniem
do właściwego sądu powszechnego.
5. Organizator jest administratorem danych osobowych osób zgłaszających reklamacje.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku
o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (RODO)). Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpatrzenia
reklamacji. Udostępnienie danych osobowych, o których mowa w powyżej jest
dobrowolne, ale niezbędne do rozpatrzenia reklamacji. Każdy Uczestnik, który zgłosi
reklamację, ma prawo do poprawienia czy żądania zaprzestania danych osobowych.
Osoby, które nie ukończyły 18 roku życia, mogą zgłosić reklamację jeśli przedstawią
Organizatorowi zgodę Przedstawiciela Ustawowego na przetwarzanie Danych
Osobowych.
§ 4
Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych pozyskanych w trakcie reklamacji dotyczących
Promocji jest
Organizator.
2. Dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, adresu e-mail lub adresu
zamieszkania będą przetwarzane przez Costa w celu:
- rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji lub zapytania na podstawie prawnie
uzasadnionych interesów realizowanych przez Costa, a po tym okresie w celach
archiwizacyjnych, na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych
przez Costa, przez 3 lata. Prawnie uzasadnionym interesem jest kontrola
prawidłowości prowadzenia tych postępowań.
3. Uczestnik posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz zgłoszenia
sprzeciwu odnośnie przetwarzania danych osobowych na zasadach określonych w
rozporządzeniu o ochronie danych osobowych, RODO.
4. W przypadku pytań związanych z przetwarzaniem swoich danych osobowych przez
Organizatora, można skontaktować się z powołanym u Administratora Inspektorem
Ochrony Danych, wykorzystując wskazane dane kontaktowe: coffeeclub@costapolska.pl
.
5. Pozyskane od Uczestnika dane osobowe będą przekazywane podmiotom
przetwarzającym dane w imieniu Organizatora, uczestniczącym w wykonywaniu
obowiązków i czynności Organizatora, tj: obsługującym aplikację Costa Coffee Club,
systemy teleinformatyczne Organizatora lub udostępniającym Organizatorowi narzędzia
teleinformatyczne, podmiotom wspierającym Organizatora w zakresie obsługi prawnej,
rachunkowo-księgowej, marketingowo-ofertowej, realizacji projektów i zamówień oraz
kadrowo – administracyjnej.
6. Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie
przepisów ochrony danych osobowych. którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
7. Dalsze informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Organizatora
dostępne są w Polityce Prywatności na stronie internetowej:
https://www.costacoffee.pl/polityka-prywatnosci .
§ 5
Postanowienia końcowe
1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu
cywilnego
i inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
2. Promocja przeprowadzona zostanie zgodnie z powszechnie obowiązującymi
przepisami, w tym przepisami podatkowymi.
3. Regulamin będzie dostępny w siedzibie Organizatora, w Kawiarniach oraz w aplikacji
Costa
Coffee Club.
4. Organizator może wprowadzić zmiany do Regulaminu w każdym czasie. O planowanej
zmianie Regulaminu Uczestnicy zostaną powiadomieni za pośrednictwem e-mail, Strony
Internetowej oraz
w Kawiarniach z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem. Organizator zastrzega sobie
prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie z zastrzeżeniem, że zmiana Regulaminu
nie będzie powodować utraty przez Uczestnika nabytych już przez niego praw w
Programie, co nie ogranicza uprawnienia Organizatora do zakończenia Promocji.
5. Wszelkie spory i roszczenia związane z Promocją będą rozstrzygane przez
właściwe sądy powszechne.
6. Biorąc udział w Promocji Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na związanie
postanowieniami
Regulaminu.